Home / O nás / FAQs

Nenašli ste tu odpoveď na vašu otázku ?

Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formuláru, alebo mailom na info@goodone.sk

Sú vaše nábytky z dreva ?

Áno, všetky nábytkové kusy sú z dreva. Aby mal náš nábytok dlhú životnosť, náhražky dreva ako napr. drevotrieska, nepoužívame.

Ak si chcem dať prerobiť nábytok musím mať vlastný kus ?

Nie, nemusíte mať svoj vlastný kus. Goodone má sklad ,ktorý vám bude sprístupnený formou mailu: sales@goodone.sk

Robíte aj postele, nenašla som ich na stránke ?

Áno, je možné si u nás objednať aj posteľ. Je možné si u nás objednať akýkolvek solitér. Náročnosť sa bude posudzovať podľa požiadaviek klienta.

Aká je dodacia lehota objednaného kusu ?

Dodacia lehota od schválenia návrhu je od 6 – 8 týždňov. Pri komplikovanejších kusoch môže byť až 12 týždňov.

Akú ochranu majú nábytky proti zničeniu ?

Všetky produkty goodone majú finálnu povrchovú úpravu – lak. Lak používame akrylový /na vodnej báze /. Nanáša sa v niekoľkých vrstvách. Dodávatelia povrchových úprav majú svoje vyrobky certifikované. Takže poškodenie hrozí také isté,ako u akéhokoľvek iného nábytku. Pri bežnom užívaní zaručujeme minimálne poškodenie povrchovej úpravy lakom.

Viete nám pomôct navrhnúť interiér ?

Áno, vytvárame aj interiéry na mieru pre našich zákazníkov od prvotného návrhu, cez vizualizácie až po stavebný dozor pri realizácii.

Prečo sú niektoré vaše produkty nedostupné ?

Niektoré naše produkty sú nedostupné z dôvodu vypredania. Všetky naše produkty sú originály. Takže po vypredaní produktu, už produkt nie je k aktuálnemu odberu. V prípade, že máte záujem o presnú vernú kópiu nie je to možné. Konkrétny typ solitéru alebo kresla,alebo doplnku sa samozrejme dá zhotoviť, avšak s menšími odchýlkami, ktoré sa vždy upravujú podľa konkrétnych požiadaviek klienta. /výber farby,interiéru skrine, kovaní,pántov.../

Ako mi doručíte nábytkový kus,ak nie som zo Slovenska ?

Dopravu na území Slovenska hradí goodone. Položka doprava je vždy zahrnutá do cenovej ponuky. Doprava nábytkov k zahraničným klientom je takisto zabezpečená firmou goodone, po dohode s klientom. Náklady na medzištátnu dopravu sú takisto zahrnuté do konkrétnej cenovej ponuky.

Vrátite mi peniaze ,ak nebudem z hotovým výrobkom spokojný ?

Pokiaľ vám dovezieme poškodený produkt, alebo sa produkt počas uplynutia záručnej doby 4roch rokov poškodí iným ako násilým poškodením goodone vychádza svojim klientom v ústrety formou opravy. Zváženie poškodenia produktu rieši goodone na: sales@goodone.sk. Pokiaľ sa vám dovezený produkt nepáči, alebo nebudete spokojný s prevedením detailov, nemôžme vám garantovať vrátenie peňazí, vzhľadom na skutočnosť, že každý jeden produkt objednaný klientom na zákazku, je s klientom niekoľko krát konzultovaný, takže záverečné stanovisko,ktoré predchádza objednávke určuje klient sám.

Robíte aj repas ?

Áno, goodone ponúka aj repas nábytkov. Repasujeme iba nábytky z 20teho storočia.

Akú dávate záruku na zakúpené produkty ?

Záručná doba je 24 mesiacov.

Tie potlače , ktoré máte na niektorých produktoch sa nepoškodia ?

Výtvarné grafiky nie sú potlače, sú to všetko ručné malby. Materiál je akryl. Povrchová úprava akrylový lak. Povrchový lak má certifikát kvality od dodávatela.

Ak by som chcel nejakú grafiku na vybraný kus , kde si môžem vybrať motív ?

Motívy ručných malieb nie sú prístupné na stránke, avšak pri koordinovaní návrhu s klientom sú k dispozícii na: sales@goodone.sk. Ak má klient záujem o nejaký konkrétny motív,ktorý goodone nemá v ponuke, je klientovi na vyžiadanie vypracovaný výtvarný návrh.

Ak chcem konkrétnu farbu, kde si môžem pozreť váš vzorkovník ?

Pokiaľ máme možnosť osobného kontaktu s klientom, ktorú uprednostňujeme, je klientovi poskytnutý vzorkovník farebných prevedení k nahliadnutiu. Pokiaľ ide o klienta, s ktorým nie je možné osobné stretnutie, postupujeme zaslaním farebnej škály prostredníctvom: sales@goodone.sk.

Do akej miery je starý nábytok využitelný ?

Starý nábytok neznamená, že ho treba vyhodiť. Využitelný je do tej miere, do akej mieri je nepoškodený. Avšak aj poškodený nábytok sa dá opraviť. Základom zachovania originálneho funkčného prevedenia je zhodnotiť aktuálny stav kusu. Po podrobnom preskúmaní je potrebné jednotlivé časti vysegmentovať na použitelné a nepoužitelné. Použitelné časti sú tie, ktoré nie sú prehnité, udržujú si aké také statické schopnosti a pružnosť. Nepoužitelné časti – veľmi poškodené treba odstrániť a namiesto nich vymyslieť iné konštrukčné riešenie. Pokiaľ je starý kus z viac ako 80% nepoškodený, jediné zlyhanie, ktoré môžme očakávať môžu byť staré spoje, vyschnuté lepidlo, hrdzavé pánty.... V takomto prípade je statika kusu narušená a kus treba celý kompletne rozobrať a pri opätovnom skladaní dbať na pedantné spájanie jednotlivých komponentov. Čo sa týka ergonómie? Trendy v ergonómii najmä sedacieho nábytku stále napredujú. Avšak pohodlie sedenia mali na mysli aj starí majstri, takže pokiaľ je pri redizajne zvládnutá technológia pôvodného konštrukčného riešenia, je redizajnovaný nábytok funkčný ako nový.